boardsintermediateblah, i hate hands
watch animation - 100% - zoom in - zoom out
drawn in 4 hours 30 min with Oekaki Shi-Painter
Collaborators
iconAmeraq
Dabbler
7 versions
2 hours 15 min
iconKenshin
Addict
2 versions
1 hour 37 min
iconCacau
Addict
36 min
Ameraq (Oct 19, 2004)
...Yeah, it's kinda late-ish and I have to walk my dog, rant, finish line-art, write story, and sleep. Perhaps even finsih my homework. Nevermind, screw the last part.
Still trying to figure out how to position his hand up there, i'll figure it out sometime >_<
Ameraq (Oct 19, 2004)
drawn in 56 min
haruko_ryuu (Oct 19, 2004)
finish finish finish! this is so hawt! <3
Urei-sama (Oct 19, 2004)
*gasp* hes beautiful!
snow_child (Oct 19, 2004)
uuueee haha pretty, you must finish. dont be like me. i'm a procrastinater i finish things way later then when they were started lol
Kenshin (Oct 19, 2004)
Oooh.. Yay! I love your art.. This one is looking great. Your lineart is very smooth.
concannon (Oct 19, 2004)
Mm, wow, great so far. You just keep improving, Ameraq.
Pence (Oct 19, 2004)
his face es muy tasty! keep it up! i'm sure when it's done it will look awesome.
Sutafani (Oct 19, 2004)
very sexy :) I think the hand looks good so far!
bumpinthenight (Oct 20, 2004)
hot stuff... his right (viewer's left) pec is kind of skewed, though... try to make it smoother and more rounded around the edge.... that will show that it is stretchy and elastic, as opposed to a solid, kinda misformed mass... great drawing so far other than that! :D
Ameraq (Oct 21, 2004)
drawn in 17 min
still can't do crap with that hand...>_<
little by little...ever so slowly this will be eventually at the fart reaches of chance, possibly finished this week.
Got to go see horse now, and walk the dogs. and then do homework. Work on this some more tonight
Ameraq (Oct 23, 2004)
drawn in 14 min
*sniff* I *sneeze* have *cough* a cold.
Ameraq (Dec 20, 2004)
drawn in 28 min
well...very very slowly this picture is being finished...might delete it anyways, i'm not very happy with it anymore. Perhaps i shall like it better when i'm finished.
keito (Dec 21, 2004)
^^ u have to finish! ^^ I want to see! anyways I am sure it will turn out great! keep working on it! ^^
Ameraq (Dec 23, 2004)
drawn in 34 sec
Ameraq (Dec 29, 2004)
drawn in 3 min
Alas...I just couldn't seem to colour him...So, does anyone one else want to color it? PLEASE????
if so, just send me a memo ^.^
Cacau (Dec 29, 2004)
I WANT!! *senda memo* I love his expression...
Kenshin (Dec 30, 2004)
drawn in 56 min
I will finish later.. Probably tomorrow. The skin was very evil >_<
Ameraq (Dec 30, 2004)
ooooooh Sexeh! *glomps him* Love it so far Kenshin, keep up the good work ^.^
Kenshin (Dec 30, 2004)
Thanks! ^-^ Just wondering.. about the skirt pants thingy, is it all one thing? Is his leg showing or are there different parts? :D;
Ameraq (Jan 1, 2005)
anou...its all one part...I was kinda in a Saiyuki phase when I drew that...so Its kinda like Sanzo's robes when he takes the top part of them off and just lets it hang around his waist....yeah.... >.<
Kenshin (Jan 2, 2005)
drawn in 40 min
I tried some bgs.. I am no good at 'em.. Sorry >_< Change anything you need to.
squee (Jan 2, 2005)
This is good and he's hot.
inatyrb (Jan 2, 2005)
He looks sexy all tied up like that.. Err.. Being there. Uh.. I like it, hes hott!
Ameraq (Jan 2, 2005)
O.O wow...he's much sexier now that he is colored ^.^ *shifty glance* *grabs sexy man and runs away with hime * muahahahahha!
Thank you sooooooo much for coloring him, it looks amazing!
Sutafani (Jan 2, 2005)
he is sexy! I love it!
Chaosz (Jan 2, 2005)
Oo...Nice drawing Ameraq!!! Love it but why does he look hurt?...and very nice coloring kenshin! How did you do the skin tones?...
Kenshin (Jan 5, 2005)
ehh.. what do you mean?
Ameraq (Jan 16, 2005)
I would put a bg on this...but the file has not room I have not the patience...*sigh* however if someone would grant it more space and some inspired person would like to draw the background...I would very very very very very happy ^.^ *glances around*

Love the coloring Kenshin, you did such an excellent job! ^.^
Cacau (Jan 16, 2005)
I can do the BGs if you want =D
silver_maiden (edited Jan 16, 2005)
Gah! Is that riku?! please tell me that's Riku! -screams- sexiness to the extreme!
How did you mix the colors? ._. <-- ish a noob at brushes
Ameraq (Jan 16, 2005)
Thats fine with me Cacau *Smiles* however I still need a mod to grant more space, at the moment the picture is already 540.8kb/500 kb so it can't really be updated at the moment....
Kenshin (edited Jan 17, 2005)
w00t I got more space! Silver_maden: You just take a lot of different skin tones, and blur then together, or you use the airbrush at a low opacity with the skin color and go over it.
Ameraq (Jan 18, 2005)
*glomps kenshin* yay!
Cacau (Jan 18, 2005)
drawn in 36 min
Uh..... What I´ll do for the BG? ><... ! Got the idea! Hope you like! =D!
Ameraq (Jan 18, 2005)
drawn in 14 min
dragontamer13 (Jan 21, 2005)
That is soooo cool!!!!!! It looks a lot like Riku. *Sigh*
clowangel (Feb 5, 2005)
Hot! O_O
post comment
You need to be logged in to post a comment. If you don't have an account, sign up now!
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!