users15grifficorntears's profile15grifficorntears's comment board
 
display   entriescommentsthumbs
  displaying 11-20 of 404 — pages:   ← previous1234567891011 ... 41 »next →
Public Boards/Intermediate 
Noremac (Nov 4, 2005)
please repeat the message "its the music that we choose"
5 comments – latest 4:
staci (Nov 4, 2005)
haha..thanks for linking it..killer :D
squee (Nov 5, 2005)
"it's the music that we choose"
Dude, scary as shit but yet so sexy at the same time..
inatyrb (Nov 5, 2005)
Dude cameron.. that's fricken awesome.. hehe... I should try that sometime.. well g2g... bye
15grifficorntears (Nov 6, 2005)
fun stuff, tho i don´t like the music.
"it´s the music that we choose"

why do i let people get away with calling my man sexy? i´ll never know. (chases off stalkers with a big stick full of nails)
drawn in 1 hour 3 min with Oekaki Shi-Painter
Public Boards/Beginner 
15grifficorntears (Oct 30, 2005)
ok don´t yell at me. the mouse i have here is the devil itself and i can only work with fixed lines. please have mercy.
4 comments – latest 4:
davincipoppalag (Oct 30, 2005)
Guten tag trish hehehe lol It's cute
DieChan (Oct 30, 2005)
I think... this is better than I could do with a mouse and fixed lines. o.o Really cute! How IS Germany? <:D
15grifficorntears (Oct 30, 2005)
germany is tasty and very cool. the people are so cool.
inatyrb (Oct 31, 2005)
Guten Tag. I am hosting someone from Germany tomarrow. Itll be fun. She will also laugh at Southwell and her terrible German pronounciation. haha.. But yup...
drawn in 8 min with Oekaki Shi-Painter
Public Boards/Intermediate 
Noremac (Oct 22, 2005)
tish is feeling down, everyone giver a hug :3
yeah i wiped my computer, and no one has the original picture :[ sorry, this is as far as it goes
11 comments – latest 4:
Mal (Oct 31, 2005)
This is excellent , I agree with inatyrb please finish it !
friend (Oct 31, 2005)
Wow this is very good! iS he blind? why he wear hat? cool!
Anna (Oct 31, 2005)
wow good stuff.
inatyrb (Oct 31, 2005)
cam always wears his hat, it just happens to be at this given time, it is covering his face. we all miss cameron though, so his sexy picture is all we have right now. jk. nice cameron
drawn in 5 hours 45 min with Oekaki Shi-Painter
Noremac (Oct 21, 2005)
note to self Tool+horny=awesome
for tish
4 comments – latest 4:
Noremac (Oct 21, 2005)
drawn in 10 min
forget the wiggly lines >:D.. ahh
15grifficorntears (Oct 21, 2005)
why are you even allowed on a computer? nice, accept that having a dick and boobs is kinda extreme, i don´t want to be a hermaphrodite. wow, this gives me the feeling that the Tristan+Cameron picture gave me: gut wrenching pleasure.
Fobix (Oct 25, 2005)
Lmao
IamaCunt (Dec 12, 2005)
awesome. I love.
This is hidden because it is rated Extreme. Edit your privacy settings to make it visible.
drawn in 3 hours 45 min with Oekaki Shi-Painter
TheCrimsonKing (Sep 28, 2005)
Sometimes..I don't know what I was thinking.
20 comments – latest 4:
goldie (Oct 2, 2005)
hahahah i think that is a realy cool carictur (cant spell) . lovely stuff.
IkariIreuL (Oct 3, 2005)
In the thumb this pixelation reminds me of that spheres from nightclub. Trip-ish drawing :)
15grifficorntears (Oct 19, 2005)
don´t know what the hell "Bill and Mandy" is but those are some trippy pants! sweet.
Renuar (Oct 27, 2005)
its got a nice feel to it, i especially like the fragmented colours (top left) - works well
drawn in 1 hour 18 min with Oekaki Shi-Painter
joe
Noremac (Oct 15, 2005)
joe, the kiwy
5 comments – latest 4:
Agoylis (edited Oct 19, 2005)
yeah i suppose wut i think this is what cam thinks of me as a kiwi i might be skinnyer as a kiwi
Noremac (Nov 4, 2005)
drawn in 1 hour 17 min
anta joe!
Agoylis (Nov 4, 2005)
SWEEEETTTTT THATS AWESOME
ChocolateMoose (Nov 5, 2005)
nice picture. I kinda stopped going here and looking at your stuff... yeah, so Hi. no one draws pictures of me :/ heh
drawn in 2 hours 33 min with Oekaki Shi-Painter
Main Forums/The Post Board 
  icon
Your Best
SneakyWalter (Oct 6, 2005)
Post a link to what you think is your best piece On 2draw.
58 comments
Public Boards/Beginner 
Cam
Noremac (Oct 1, 2005)
line art practice
5 comments – latest 4:
davincipoppalag (Oct 2, 2005)
Still some rough edges on the sword , mostly. Looks good cam
15grifficorntears (Oct 2, 2005)
sexy, this looks awsome! i don´t think it´s possible for you to grow a full beard.
inatyrb (Oct 2, 2005)
Cam should grow a full beard... and dye it blue. I don't know why.. maybe because i just randomly said it, and it holds no reason or meaning. Why don't you coloring your shit cam? You should.. you color things in a very interesting way.
Agoylis (Oct 3, 2005)
hey how bout next picture draw me holdin a rocket launcher hahahahaha
drawn in 1 hour 16 min with PaintBBS
Misc. Boards/Sprites 
Noremac (Sep 25, 2005)
yay, boredom
3 comments – latest 3:
Agoylis (Sep 25, 2005)
lol nice cam looks pretty unique
inatyrb (Sep 25, 2005)
Its scary that you have blond hair cam... It makes things.... weird....
15grifficorntears (Sep 26, 2005)
my kitty looks so sexy with blond hair *chews hair*
drawn in 35 min with Oekaki Shi-Painter
Public Boards/Intermediate 
Noremac (Sep 21, 2005)
once long ago a sparrow said too me
once grazed and burned by the mighty steel
the flesh of the foe undoes and coils
for the mind portrays the pain he feels
and the body will twist and toil
6 comments – latest 4:
Axil62 (edited Oct 6, 2005)
.
Agoylis (edited Sep 22, 2005)
that looks really cool camm looks like you are gonna get ready to fight zombies
15grifficorntears (Sep 24, 2005)
i call that a showcase, cause you desirve it!
rosalyn (Oct 6, 2005)
Holy Cow! * grabs and runs with it*
drawn in 2 hours 10 min with Oekaki Shi-Painter
 
  displaying 11-20 of 404 — pages:   ← previous1234567891011 ... 41 »next →