boardsadvancedMiyavi for Mai





Java must be installed and enabled to use this applet. Please refer to our Java setup tutorial for more information.
hide animation
drawn in 3 hours 31 min with Oekaki Shi-Painter
Artist
iconKasha
Addict
Showcase entry!
Kasha (May 12, 2005)
I like his smile.
Kasha (May 12, 2005)
drawn in 1 hour 15 min
Kasha (May 12, 2005)
drawn in 57 min
Kasha (May 23, 2005)
drawn in 1 hour 18 min
:( SOrry Mai. I really wish it could be better but I've been so busy lately. STILL LOVEYOUU>_<
davincipoppalag (May 23, 2005)
Better???Better??? Jeez Kasha.. this is amazing..Nobody does this like you. The simple highlights on the glasses you did, and they look real..the style, the colors, the whole damn thing. Mai will love this..
sincity (May 23, 2005)
This is awesome, Great job! :}
HunterKiller_ (May 23, 2005)
You are amazing at faces. Love the way you draw them too.
Kloxboy (May 23, 2005)
I love your work. The style you use is very colorful and lively, like many portrait illustrators use. And she's hot too.
Anna (May 23, 2005)
Purdy purdy. I love the purple glasses :-D Great colors like always!
marcello (May 23, 2005)
omigourd.
Juni_gatsu (May 23, 2005)
*makes undignified fanfgirl sqealing noise* He ish so sexy.
I love the simplicity of the picture..and the sunglasses. Gotta love the purple sunglasses. *pets miyavi*
Maiko (May 23, 2005)
I love you =__= *hug*
Thanks so much, you really got his smecksay smile down X3 *loove*
Xodiak (May 23, 2005)
Very great picture! Hehe, very stylish man! >:)
|XOD|
Northern_shadow (May 23, 2005)
lol xod, u wish
this is really nice Kasha :o
Alex-Cooper (May 23, 2005)
Very pretty. Really well done flesh colors. And the linework you did in version one reminds me very much of comic book concept sketches. I hope you make a comic. I'd buy it.
Northern_shadow (May 23, 2005)
or posters! :o
Kloxboy (May 23, 2005)
I have another comment, I'm sorry, but that looks like a chick to me. Either way, it's a cool looking person.
Ceido (May 23, 2005)
Love everything. :) Not sure about the grey line coming down the nose. Makes his nose look a bit deformed.
I agree with Clox. He looks like a she, and erm... quite a hot she.
Pence (May 23, 2005)
eeeeee! I love your drawings so much, they always turn out so well!!!!!!
laurael (May 24, 2005)
Damn, I love your style. You could draw anyone and it would be great.
Gigandas (May 24, 2005)
Hmm, my favorite part about this are the transparent glasses. Dunno why, but it's always fun and challenging to draw transparency. Fun to look at too. I like how the blue pops the slight oranges in the hood, while the yellows in the hood compliment the shades of purple.
Renuar (May 24, 2005)
Very stylish Kasha - I especially like the formation of the mouth and eyes. Excellent.
Kenshin (edited Feb 28, 2006)
ewwwwwwwww meevers D:< *hate*
zep (May 26, 2005)
i think that you are my favourite artist here :) and i think that there is no one of your draws that i don´t like

mmm..thinking twice...yes, you are my favourite artist here!
Kasha (May 26, 2005)
O___O MEEEE?! omg, I feel like I won a grammy or something. Thank you Zep. IT really means a lot coming from an extremely talented artist such as yourself. Thank you ZEP :')
zep (May 29, 2005)
hahaha...thanks to you Kasha...i REALLY think your work is way better than mine...i don´t speak english so it´s hard to describe , but...when i look a draw like this one, i can feel emotions, and i think that´s the real meaning for the images...don´t know, just my opinion, nothing much
thanks again
Nyuusen (Jun 16, 2005)
I love it, MYV is awesome. ^________^
Dizzie (Jul 6, 2005)
That looks like a girl!
Other than that, it rocks beyond rockness. <3
sephiroth54321 (Aug 16, 2005)
how is this a boy? Looks like a girl....a very pretty girl....
broken-lock14 (Aug 27, 2005)
=OOOOOO MIYAVI. It's MIYAVI. =OOOOOOO I love his music and style and amazing smile, and I think you captured him rather well here. <3 Really, I'm glad I found this here in the showcase, because it's very good work. <3<3
Gothic_Otaku (edited Oct 9, 2005)
Omg Miyavi! *saves*
Noodles (Oct 9, 2005)
OMG this is really go0d ...I Love it!

-Melissa-
Deedlit (Oct 30, 2005)
WHIIIIII!
MIYAVI ROCKS x3
AND YOUR DRAWING also ;3
mx (Nov 28, 2005)
your art is inspiring
(and you should go pro if your not already one)
whitebunny1063 (Jan 9, 2006)
He's real pretty!
(Bunny) >:)
sketcher2005 (Feb 28, 2006)
i really like it, though the right glass is higher than the left glass, lol otherwise its great
NOVEMBER93 (edited Aug 6, 2008)
I love this :)
Akechi456 (Apr 8, 2006)
Meevers rocks my socks.And...I want to be like him someday. ;-;
AznLiquidboy (edited Sep 21, 2008)
cool
druyamikyo (Oct 18, 2009)
Awesome.
This is sooo epic
NekoChibi (Oct 18, 2009)
XD I know this is an old picture, But it's AMAZING @_@ !!! I love it! "Miyavi <3!"
davincipoppalag (Mar 29, 2017)
Kasha was fun..
post comment
You need to be logged in to post a comment. If you don't have an account, sign up now!
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!