boardsadvancedBettie
watch animation - 100% - zoom in - zoom out
drawn in 3 hours 40 min with Oekaki Shi-Painter
Artist
iconKasha
Addict
Showcase entry!
Kasha (Mar 20, 2004)
a painting of Bettie Page. >:3
Kasha (Mar 20, 2004)
drawn in 16 min
eeps! please dont delete this entry. I have to save like crazy on this computer before it freezes!
two-na (Mar 20, 2004)
sexshuh! this is going to be fun
Gigandas (Mar 20, 2004)
Hey, you started another one XD.I'll be watching this one...:)
davincipoppalag (Mar 20, 2004)
it will be fun watching this progress...
Kasha (Mar 20, 2004)
drawn in 28 min
Kasha (Mar 20, 2004)
drawn in 22 min
....arrrrgh.I hate submitting when it looks like crap
Kasha (edited Mar 20, 2004)
drawn in 9 min
opps. 9 min? I thought I was drawing for a longer time. >_<!!!!

argh. Her face colors are WEIRD. *weeps*
Kasha (Mar 20, 2004)
drawn in 25 min
at least the face is somewhat decent. >_<
Kasha (Mar 20, 2004)
drawn in 11 min
Axil62 (Mar 20, 2004)
This is shaping up nicely. Impressive.
Kasha (Mar 20, 2004)
thanks, It's kinda hard getting the feel for each pic because every 30 mins or so my computer keeps freezing then I have to start a new version *cries* WHYYY? V_v *sniffles*
Axil62 (Mar 20, 2004)
When was the last time you cleared you cache or defragged it? Did you recently add a new piece of hardware? Is there a device conflict? What version of windows are you running? Have you tried going into msconfig and unchecking all the crap that starts up when you restart the machine? Do you get amy error messages on start up? What's your favorite color? Do you have a fever? Are you menstrating right now maam? When was the last time you had a good long cry? Got milk?
Kasha (Mar 20, 2004)
lmfao! yes umm.. I added a my tablet 2 days ago. >_>" and I have never defragged my computer. ahh. my favorite color is error! milk! cry! sad! computer ahhh!!!!!! *falls down*
Axil62 (Mar 20, 2004)
Unplug the tablet or the mouse and restart your puter. Try it out for a while and see if it stops crashing. If it stops freezing then you know you most likely have a device conflict with he mouse and the tablet or some such nonsensical crappola like that.
dixielandcutie (Mar 20, 2004)
oh wow. lookin real good. you are amazing there kasha and i hope you get your computer troubles sorted out....you rock!
DeadlyBlondeArcher (Mar 20, 2004)
Lol at Dr. Axil. If none of the above works out for ya, Blast it with a shotgun (any firearm will do really) and then run out to your local computer store and getcha a new one!!! :) I'm watching this one... it's lookin good!
davincipoppalag (Mar 20, 2004)
Ive seen this girl's underwear.. it's red!!! I like the skin tones.. and the expression.. the hand looks a bit odd to me..like the finger is growing out of the top of one of the knuckles? (I dont think Axil was looking at the fingers) Yea..What Ax said.. Definately defrag...and clean the cache (internet options..tools.) mine has to have that done every couple of months too..or it crashes or generates "script error" messages..(whatever those are).
Axil62 (Mar 21, 2004)
I wasn't kidding.
marcello (Mar 21, 2004)
Some better ideas would be to get some virus and spy/adware scanning software to make sure your system is clean, go through add/remove programs and uninstall everything you don't use anymore (if you're someone like me who installs loads and loads of crap then uninstalls loads and loads of crap), switch to a more stable OS (if you're using windows 98, definitely upgrade to 2k or xp), switch to a more stable/secure web browser (such as mozilla, firefox, opera, k-meleon), then if you know what you're doing I suggest getting startup control panel and disabling everything you know you do not need (google is your friend in finding out what some of the things are), and then last of all, and I really only recommend this to pro's (and it only works on w2k and xp), is to go into control panel>administration>services, and stop/disable/turn off "automatic" on everything you don't want or need (makes an amazing difference, especially when you have programs like realplayer, windows media player, itunes, etc. adding lots of crap in there).

Yep.

oh, and this pic looks promising
Kasha (Mar 21, 2004)
drawn in 16 min
Kasha (Mar 21, 2004)
drawn in 26 min
getting there!
two-na (Mar 21, 2004)
Looks super kasha, the extra strokes bring out the figure; nice hands. I think I am the size of one of her boobies. keepin an eye on this one

the end
ps. to be continued ^o^
Kasha (Mar 21, 2004)
drawn in 31 min
haha, I dunno. What color should the top be?
Kasha (Mar 21, 2004)
drawn in 31 min
tada! yeah, I'm guess I'm done.
Axil62 (edited Mar 21, 2004)
That's what Start/run/msconfig/startup tab does....cept fer the spyware stuff.

Oh yeah, nice pic but her fingers are a little chubby.
Kasha (Mar 21, 2004)
I'm just gonna have to take my computer in to get fixed. I called my IP and they told me I had a bad modem too. v_V everything is going bad. I HATE THIS COMPUTER!!

lol and yeah, I realized the fingers where blah, so are a lot of other things (obviously) , oh well, what can I say? I'm a lazy person XD
Axil62 (Mar 21, 2004)
Oh come on Kasha, what other things? It's good, the fingers are just a tiny bit fat and when your talking fingers the teeniest tiniest bit shows up is all, I mean you can be really close and still have em look a tad wide. Give yourself some credit fer crappin out loud. :o)
staci (Mar 21, 2004)
fingers SUCK! and i dont mean these i mean in general.

i like this piece..i want her hair. and her boobs.
DeadlyBlondeArcher (Mar 21, 2004)
I think it's great, looks amazingly like a real oil painting, like I could just remove it and hang it on the wall. And yes, fingers suck in general. One of the reasons I've always avoided doing people, they have friggin HANDS! (She would look funny bald and flat-chested, Icats.
tappie_chan (Mar 21, 2004)
this is very painterly and beautiful. i love her expression! ^___^
davincipoppalag (Mar 22, 2004)
um... I want her boobs too!
xaxsinglextearx (Jun 5, 2004)
omg! i love it!
plasma_ooganator (edited Dec 27, 2004)
i want boobs. wait, i am a guy! oh no! dont read this! why am i posting this?!!!!
bakuraiscool (Jan 2, 2005)
to plasma ooganator: You're really weird...
Nice picture even though I don't know who Bettie Page is!
geekyshoes (Mar 28, 2005)
it bettie page,right?that the 1950s pin up who strangely disapeared?it's really great!
KuteDymples (edited May 20, 2007)
I was told a Bettie picture was showcased and I could never find it until now. This is incredible! I tried doing one not long ago, mine was a smaller version and boy did it suck. She is hard to get right, but you did the job alright! I love this one. Great job Kasha, and good luck with your computer. I hate computer problems. Congratulations on the showcase as well...it was very deserving!
Zombaby (Jan 14, 2008)
A big chest is nice till back problems.....Yes I love this picture its so pretty
Miss_DJ (Jan 14, 2008)
very cute. thought it was Veronica from The Archies. Her hair is GORGEOUS. Her boobs look like about a C cup...I think she'll have no back probs if she keeps her abs in good shape...lol
enjoydotcom (Dec 17, 2008)
I think this one should be bumped to first page, in order to honour a beautiful woman!
backmagicwoman (Oct 7, 2009)
I love this..i think pin up art is very sexy and classy...I saw an art book at the comics store today..It was Betty Page on the cover and then various pin ups on the inside...
davincipoppalag (Jun 24, 2018)
needs to be seen again
post comment
You need to be logged in to post a comment. If you don't have an account, sign up now!
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!