usersdavincipoppalag's profiledavincipoppalag's forum threads
User Information
Realname: dave beaty

» Full user profile
» Jump to davincipoppalag's user board

Profile comment:
I want to get better..criticisms are welcome.. (tips are even better!)

:::
  displaying 1-20 of 63 — pages:   1234next →
PLEASE STOP SCRIBBLING! (Pinned)
0 replies
davincipoppalag (May 19, 2021)
This might help you use Lascaux a little ?
3 replies
Wraith (Jan 18, 2021)
Ok cool thanks!
Well.. as of today it no longer works for me either..crap
4 replies
davincipoppalag (Jul 23, 2017)
aww Well Hi Jana!
YAY
0 replies
davincipoppalag (Jul 12, 2017)
Kids are pretty smart
1 reply
shults (Nov 30, 2014)
:D:D:D:D
Timely wisdom from the past
0 replies
davincipoppalag (Jan 28, 2014)
Happy Birthday Sept 5 enjoydotcom
4 replies
Axil62 (Sep 11, 2013)
http://www.youtube.com/watch?v=HdlfZ4213zM
Doggone it
4 replies
davincipoppalag (Dec 11, 2012)
I found out a girl who works in my office went.. apparently her husband has some kind of connection....
Legal Pot
18 replies
karl (Dec 5, 2012)
for being such a good artist you're a terrible photographer. nice crops though
GOODBYE MY DEAR FRIEND
3 replies
dorothyblueeyes (Sep 14, 2012)
yeah, do you suppose they get PAID by how many sites they can spam successfully?
Happy Birthday Joycie
2 replies
shults (Sep 9, 2012)
Oh, happy birthday woman! may you have a year full of great little moments. :D
April 30 Happy Birthday Moosh
5 replies
Moosh (May 1, 2012)
haha thanks. :)
Another use for Rubik's Cubes.. amazing
6 replies
TheCrimsonKing (Feb 1, 2012)
Yet another use for Rubik's Cubes. Korean pregnancy test
Wait and see if it doesn't happen...
1 reply
shults (Oct 18, 2011)
Who's this guy?
WTF?? about 75 new names when I looked all with emails from 163
9 replies
lori (Sep 4, 2011)
I don't blame you Joyce... I don't get it either.
Totally on the mark... totally
3 replies
Wraith (Aug 14, 2011)
Holy shit! He is on the mark. And I get constantly harrased for student loans, even when I served my...
Iraq v/s Libya
26 replies
Axil62 (Apr 8, 2011)
Just logged in to see if you replied. I'll be right back (have to take someone to take someone somew...
Obama macroeconomics
2 replies
davincipoppalag (Nov 22, 2010)
It's all pretty sick...
WTF is this crap?
8 replies
Flubbles (May 27, 2010)
Nope.
crap
7 replies
davincipoppalag (Apr 2, 2010)
hehe sorry.. machines that dont work make me say things like darn and heck and shucks
 
  displaying 1-20 of 63 — pages:   1234next →