usersflying_squirrel's profileFLYING_SQUIRREL's comment board
 
display   entriescommentsthumbs
  displaying 1-10 of 140 — pages:   1234567891011 ... 14 »next →
Main Forums/2draw.net 
  icon
2draw meet - post votes!
marcello (Jan 8, 2006)
Ok, so let's get this started. First thing is to pick a date and find out who's coming. FAQ: What is it? The original pretext was "2draw-con" but we really do not have the resources or backing (or legal support) to do anything extravagant or serious, so we're calling this a 2draw meet. Basically, come at your own risk/safety/etc., we cannot be held responsible for disappearances and whatnot. There will probably be some kind of age restriction and/or parental requirement, and...
93 comments
Public Boards/Beginner 
woah_pockster (Jan 4, 2006)
kiss my ass alliance. Hoarde pwns all. D:< *i r world of warcraft's new no0bish obsessor* >:P <3
ENJOY MY DARLINGS<3
3 comments – latest 4:
woah_pockster (Jan 4, 2006)
drawn in 1 min
just defining that crack a bit :D
Artiste (Jan 4, 2006)
cute tushie indeed.
FLYING_SQUIRREL (Jan 4, 2006)
HOARDE!!!! W0000000000000000000000 lets raid the alliance
woah_pockster (Jan 5, 2006)
rofl as if. I'm only level 10 right now >:O I've only started playing and in total: I've been playing about 5 hours
drawn in 17 min with Oekaki Shi-Painter
Misc. Boards/Sprites 
woah_pockster (Dec 2, 2005)
XD <3
6 comments – latest 4:
FLYING_SQUIRREL (Dec 2, 2005)
This is PIMP!
Zeal (Dec 3, 2005)
looks like top /tos baby boars... rawr
Creature201 (Dec 6, 2005)
I don't know why, but I absolutely love this sprite.
kristine (Dec 6, 2005)
me too :) my sprites suck x_x
drawn in 33 min with Oekaki Shi-Painter
Public Boards/Intermediate 
pandabarrie (Dec 2, 2005)
wow, this turned out MUCH better than i thought it would.
anyway, this is me playing on my trumpet, or "twinkles" as one kid likes to call it...
mayeb i should have put a little bling flash thing on the bell^___^
8 comments – latest 4:
Punky (edited Dec 2, 2005)
I play trumpet! :D *Salutes aswell*
Anyways, nice job, I like the colors and the little eighth notes in the background.
xiau (Dec 2, 2005)
My flute's name is Nachi >:D (may change it later)
Great picture...and like Kristine said, I love the eyes.
fleeting_memory (Dec 2, 2005)
BANDOS! YAY! I have found my kinsmen-does a dance. But I haven't named my flute or piccolo or clarinet or piano. Except that the piano is my enemy grrrr. Started on trumpet as my first instrument for two weeks and decided against it but I salute you as well! *does so*
squee (Dec 28, 2005)
I play Bass Clarinet. BOOYA! Trumpets are cool. I guess. but bass clarinets still pwn. Lovely depiction of a trumpet in anime.
drawn in 49 min with Lascaux Sketch
IkariIreuL (Nov 30, 2005)
=3
[ Ops ... I posted in the wrong board >_> ]
1 comment – latest 2:
IkariIreuL (Nov 30, 2005)
drawn in 21 min
Monitor`s problems
FLYING_SQUIRREL (Dec 1, 2005)
Thats what they all say!...
drawn in 1 hour 55 min with Lascaux Sketch
Main Forums/2draw.net 
  icon
2draw-con
marcello (edited Nov 27, 2005)
So, who would be interested in a 2draw-con? It'd probably be here in New Mexico, maybe sometime in the Spring. If there is interest of course. Probably raffles, contests, and just general hanging out. Probably plenty of cool free and secret shit that you'd have to come to get. Who knows. 2draw merch maybe? Just throwing the idea out there, post your thoughts. p.s. probably the biggest issue is location and "getting there." feel free to post your thoughts on that, as well. p.p.s. ...
247 comments
Public Boards/Advanced 
Roytje (Nov 24, 2005)
My first pic here. Hope you'll like it. :)
9 comments – latest 4:
Roytje (Nov 25, 2005)
Thank you all :)
FLYING_SQUIRREL (Nov 28, 2005)
If you stare at it at 25% it looks really cool.
safescene (Mar 31, 2006)
Can't believe I missed this. Really great feel, and funfunnn.
Roytje (Aug 11, 2006)
drawn in 5 min
It was already finished, but I wasn't happy with it.
drawn in 2 hours 21 min with Oekaki Shi-Painter
Public Boards/Beginner 
staci (Nov 20, 2005)
yeah, i lost my stylus.
6 comments – latest 4:
nekodesu (Nov 21, 2005)
ZOMG! Dis is soooooo pweeety XP
woah_pockster (Nov 21, 2005)
ROFLMAO ahahah oh man conor I was like "wtf.. what a douche bag comment" and then I saw hideyourface xD ahahaha <3333
Ty854 (Nov 22, 2005)
omgkawai! gr8 shadign!!!1 luf teh lineart!!1two!!!
xiau (Nov 23, 2005)
ogm iz so kawai!!!!!!!!!!!!!!!!111111eleven!!!!! tech me hw 2 draw handz!!!!!1
u r sooo mazing plz plz plz teach meeeeee
drawn in 10 min with Lascaux Sketch
Main Forums/2draw.net 
  icon
Your images!
marcello (Nov 20, 2005)
Hey we are doing a short presentation on 2draw here at this Symposium tomorrow and are making a small 24x18" poster. We'll be using images from the site for the design (probably inset, but maybe for part of the background, we have not decided). I will try to ask anyone we use individually, but due to short time notice (we will be printing out tonight), anyone who does not mind their art being used, just post here. And if you do mind, post here as well. We will probably be pulling from show...
45 comments
Public Boards/Intermediate 
nekodesu (Nov 15, 2005)
This was sitting in my studio for a while..had to get it out...
2 comments – latest 4:
nekodesu (Nov 15, 2005)
drawn in 12 min
more to come
Punky (Nov 15, 2005)
Lemme guess...its Fleur right?
Good to see I'm not the only Harry Potter nerd here. :D
FLYING_SQUIRREL (Nov 15, 2005)
HP nerd right hur.
nekodesu (Dec 31, 2005)
drawn in 9 min
Omg! Pink!
drawn in 2 hours 39 min with Oekaki Shi-Painter
 
  displaying 1-10 of 140 — pages:   1234567891011 ... 14 »next →
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!