boards2draw inkBasics <Unfinished>
100% - zoom in - zoom out
drawn in 1 hour 54 min with Lascaux Sketch
Collaborators
iconmethod3
teh f00z4h
5 versions
1 hour 35 min
iconmarcello
rock.
19 min
Edit
» edit/delete entry
» modify users
» revise image
» post to flickr
method3 (Sep 29, 2005) — edit
The basics.
method3 (Sep 29, 2005)
drawn in 24 min
Planned to have a 2D thing, but ended up with just a 2 so far. No ideas past this... hasn't someone done this already?

Ugh, I was gonna add all the Ink people to the userlist... but it's too much work. Just say something if you want to mess with it.
marcello (Sep 29, 2005)
drawn in 19 min
didn't really do much, just tweaked... looks pretty good already actually
method3 (Sep 29, 2005)
drawn in 36 min
Another idea? Something like a lithograph or something.
method3 (Sep 29, 2005)
drawn in 5 min
That's a better looking d (yes that's a d on its side).
Ty854 (Sep 29, 2005)
Eh, I liked just the "2" better.
Zack (Sep 29, 2005)
The style looks awesome, but I'd never guess that was a 'd'.
SneakyWalter (Sep 30, 2005)
Really cool so far. About time someone made something new on this board. Hurray. This is nice.
method3 (Sep 30, 2005)
drawn in 14 min
A "cleaned up" or "tighter" version? Have a few more ideas yet...

Btw, all Ink people should be able to change whatever now.
method3 (Sep 30, 2005)
drawn in 13 min
He makes an appearance...
SneakyWalter (Sep 30, 2005)
Yes! He is surely the mascot of 2draw. From the thumbnail, his arm looks like shrimp.
staci (Sep 30, 2005)
rock, i love it. i'd buy it and wear it proudly. or clean my toilet with it. either way.
method3 (Sep 30, 2005)
Yay, shrimp arm. Someone fix it so it's not a shrimp.
Gigge (Sep 30, 2005)
I think I like this one the best of the potential 2-draw shirt graphics I've seen. It really does look like pen and ink.
SneakyWalter (Oct 4, 2005)
I'd buy that shirt.
Maiko (Oct 26, 2005)
noiiice~ I still gotta draw Zoraw sometime >_>;

haha from the thumbnail, I thought Zoraw's arm was a prawn (shrimp thing)
sephiroth54321 (Oct 26, 2005)
Nice
Punky (Nov 12, 2005)
This makes me so happy. :)

I love Zoraw. This would be a pretty cool shirt, I mean, I'd buy it (if I had money).
narutofan (Nov 24, 2005)
cool i like it
Kanuto (Nov 10, 2006)
that composition looks nice, tho I still cant find the "d"..
dorothyblueeyes (edited Sep 2, 2012)
so good. it really does say"2draw". this is a shirt?hey, here's my money!we need a 2draw t-shirt. get some large sizes, eh? (I've done lithography, i loved it. black litho crayon on stone; ecstacy.)

(i know where you can get cheaper blank t-shirts,the more the cheaper;"Dharma Trading.com",but they don't do the printing.but lotsa kinds, sizes,maybe black.)cheap for just one, also(this is not an ad) yeah, do it.
post comment
You need to be logged in to post a comment. If you don't have an account, sign up now!
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!