forumsdrawing discussionRequests? Ideas?
  icon
xiau (Dec 29, 2005)
I'm officially out of ideas. I have a bunch of crap in my studio, but I'm probably never going to finish it.
Sooo, anyone have any requests? Any ideas?
And remember, I may or may not draw what you suggest...it all depends on the difficulty and how long I think it'll take.
Okaaay, so, have at it.
  icon
Kloxboy (Dec 29, 2005)
You're awesome. Can you draw a really big cyborg gorilla and on the gorilla is a collar and leash held by a little boy, in anime style. That would be so cool! Think about it...I'll do you a piece if you do that one for me...dunno if that helps or not, if it does, swell.
 
Shanghai (Dec 29, 2005)
and then after that, draw a red panda ninja-style? XP
  icon
Kloxboy (Dec 29, 2005)
That would be cool too. I really wanna see that one too.
  icon
Punky (Dec 29, 2005)
I like the cyborg gorilla idea. :D
  icon
kristine (Dec 29, 2005)
you should draw a big fat godzilla mod eating stupid little screaming noobies. yeah.
  icon
loser1 (Dec 29, 2005)
draw me and kristine kissing
  icon
kristine (Dec 29, 2005)
how about NO.
  icon
loser1 (Dec 29, 2005)
ok how about us having sex?
  icon
NedLife (Dec 29, 2005)
this is a drawing site not a big free porno. you are too weird
 
Shanghai (Dec 29, 2005)
this is a drawing site not a big free porno.

sometimes I wonder X3
  icon
Rudeezy (Dec 29, 2005)
wow, I can't believe I missed this post.

Ooo!! pick me! Draw a pic of Ed! I haven't seen you draw him in a long time. He's gonna look awesome in your improved style XD
  icon
xiau (Dec 30, 2005)
Haha, okay Cloxboy, Redpanda, and Kristine, I'll try XD
And Rysufio, don't worry, I was going to bomboard this place with Ed pictures whether you people liked it or not >:D
  icon
kejoco (Dec 30, 2005)
i wanna see the cyborg gorilla...SOMEONE has to draw a cyborg gorilla!
  icon
kristine (Dec 30, 2005)
i drew ed, but someone deleted it >_>
  icon
xiau (Dec 30, 2005)
They deleted Ed?! (cries)
  icon
kristine (Dec 30, 2005)
yes, and it was, i must say, super hottness.
  icon
xiau (Dec 30, 2005)
D'awww I'd love to see that D:
(and by the way, I'm probably going to do the red panda ninja first since I need some practice before I can do a cyborg gorilla XD;; but I promise I'll do it soon!)
  icon
kristine (edited Dec 30, 2005)
you should draw marcello in front of the computer with an evil grin whilst hastily deleting noobie pictures.
 
Shanghai (Dec 30, 2005)
I have a photo of him... XP
  icon
kristine (edited Dec 30, 2005)
ooh i dont know what he looks like. well kinda, but not really.
 
post reply
You need to be logged in to post a comment. If you don't have an account, sign up now!
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!