usersteapot's profileTeapot's comment board
 
display   entriescommentsthumbs
  displaying 41-50 of 875 — pages:   ← previous1234567891011 ... 88 »next →
Public Boards/Intermediate 
davincipoppalag (Mar 20, 2015)
From a ref taken by my friend Ville in Finland
8 comments – latest 4:
gel_o (Mar 22, 2015)
Beautiful..........we don't see this down South but it is on my bucket list. Geez, I better get started.
davincipoppalag (Mar 22, 2015)
LOL yea ! hehe
elly (Mar 22, 2015)
This one from down south thinks this is one's down right purtieeee!!
davincipoppalag (edited Mar 23, 2015)
Thankya mizz elly
drawn in 39 min with Lascaux Sketch
davincipoppalag (Mar 16, 2015)
This one was a pain in the butt
10 comments – latest 4:
lori (Mar 19, 2015)
hmm, are you on the news frequently firecracker? or perhaps the government is watching you? lol
firecracker (Mar 19, 2015)
lol lori......sometimes I feel that some unknown source is always watching me......I've had this weird feeling for years......it's always there.....always watching....it never goes away.....Ya just never know Lori.....who.... or what might be watching you.....it would make a cool 'sci-fi' movie!! 'lol' :)
gel_o (Mar 22, 2015)
Awesome and once again, very detailed
davincipoppalag (Mar 22, 2015)
Thanks alot!
drawn in 3 hours 23 min with Lascaux Sketch
gel_o (Feb 25, 2015)
6 comments – latest 4:
elly (Mar 15, 2015)
This is so calm and peaceful, not to mention very well drawn! Love the cast shadows and the details. Great colors too!
Teapot (Mar 16, 2015)
Love your work with the shadows in this. Makes everything pop. Feel like I need to empty the sand out of my shoes.
firecracker (Mar 18, 2015)
Very beautiful scene gel_o......it kinda puts me in a melancholy mood......I luv the ocean!! :)
gel_o (Mar 22, 2015)
Thanks everyone! Reminds me that I need to plan a vacation get-away.
drawn in 1 hour 58 min with Chibipaint
Specialty Boards/Contest! 
davincipoppalag (Mar 12, 2015)
A favorite warbird
5 comments – latest 4:
davincipoppalag (Mar 15, 2015)
Yea!..Thanks Grace
firecracker (Mar 18, 2015)
'Oh boy'!!.....I luv fighter planes!! This is a really cool action scene DaVinci!! Awesome draw....:)
gel_o (Mar 22, 2015)
so cool, love this one..........
davincipoppalag (Mar 22, 2015)
Thanks!
drawn in 1 hour 27 min with Lascaux Sketch
Public Boards/Intermediate 
davincipoppalag (Mar 14, 2015)
They're different over there
8 comments – latest 4:
lori (Mar 15, 2015)
well you know I drew that English robin for the same reason, because they are just so cute! Love this!
davincipoppalag (Mar 15, 2015)
yep I liked yours too :0)
firecracker (Mar 19, 2015)
I love robins.....I've never seen one this cute though! I love it's coloring.....very beautiful little bird!! :)
davincipoppalag (Mar 19, 2015)
The European ones are pretty cute.. thanks FC
drawn in 1 hour 55 min with Lascaux Sketch
Specialty Boards/Contest! 
davincipoppalag (Mar 9, 2015)
...wanna do lunch?
9 comments – latest 4:
firecracker (Mar 11, 2015)
'Ohhh my goodness.....this is so cool!!! He looks hungry! Nope....I don't think I wanna go in there!! 'lol'
Nice one DaVinci! :)
davincipoppalag (Mar 11, 2015)
Hehehe lol me neither.. thanks FC
elly (Mar 11, 2015)
See ya later, alligator...... :p
davincipoppalag (Mar 11, 2015)
lol hehe
drawn in 2 hours 27 min with Lascaux Sketch
Public Boards/Intermediate 
lori (Mar 9, 2015)
22 comments – latest 4:
marcello (2 days 6 hours ago)
There were major server problems. Can you try now (on a new drawing)?
davincipoppalag (2 days 1 hour ago)
It's working again.. the fonts look a bit different but it's functioning
elly (1 day 10 hours ago)
I did a test layer over my latest WIP and it's working :) WHEW!!!
davincipoppalag (1 day 10 hours ago)
Yea Whew is right!@
drawn in 6 hours 36 min with Lascaux Sketch
davincipoppalag (Mar 8, 2015)
Riddipriddip
9 comments – latest 4:
lori (Mar 8, 2015)
very cute, yeah :)
davincipoppalag (Mar 8, 2015)
Hehe.. Thankyou guys.
gel_o (Mar 9, 2015)
Very nice!
davincipoppalag (Mar 9, 2015)
Thanks!. I just did one inspired by your last pic :0)
drawn in 1 hour 58 min with Lascaux Sketch
gel_o (Feb 22, 2015)
5 comments – latest 4:
Teapot (Mar 8, 2015)
Gorgeous! I wish I was there right now.
firecracker (Mar 8, 2015)
'Wow'!! This is beautiful.....it looks like a southwestern painting.....somewhere in Arizona. Very nice painting gel-o....it's nice to see you again! :)
CamilleMarie (Mar 9, 2015)
This is really beautiful!! I love the sky.
gel_o (Mar 22, 2015)
Thanks everyone.
drawn in 2 hours 28 min with Chibipaint
davincipoppalag (Mar 6, 2015)
Harrison Ford's Ryan PT22R during a happier flight. He and the plane are about the same age 72
9 comments – latest 4:
gel_o (Mar 8, 2015)
Awesome detail
davincipoppalag (Mar 8, 2015)
thanks
lori (Mar 8, 2015)
whoop there it is!... The unlucky plane with the lucky pilot. Good job.
davincipoppalag (Mar 8, 2015)
Thankies
drawn in 3 hours 31 min with Lascaux Sketch
 
  displaying 41-50 of 875 — pages:   ← previous1234567891011 ... 88 »next →
 
Like 2draw? Rate and install 2draw on the Chrome Web Store!